Arçelik çamaşır Makinesi şikayet - Arçelik için yazılan Modelli ve Çamaşır Makinesi şikayetleri için tıklayın. Servis defalarca geldi ama her defasında aynı şikayet devam ediyor kazanı değiştirdik dediler ama hiçbir fark yok 2022 sonuna kadar garantim var ina.


7100 M Yeni Arcelik Camasir Makinesi 7 Kilo 1000 Devir A Camasir Makinesi Camasir Makinesi Youtube

İki defa servis geldi.

Arçelik çamaşır makinesi şikayet. Arçelik için yazılan Arçelik Çamaşır Makinesi Şikayet şikayetini ve yorumlarını okumak ya da Arçelik hakkında şikayet yazmak için tıklayın. Düşünün ki sıfır Arçelik garantisini uzatacak şekilde makine almışsınız tüm evinizdeki elektronik cihazlar Arçelik ve kullanamıyorsunuz. Arıza yok deyip gitti.

Arçelik 9103 YP 9 Kg Good Plus 1000 Dd Çamaşır Makinesi Şikayeti. Arçelik 9146 Yk Çamaşır Makinesi Hakkında. Arçelik Garanti Kapsamında Olan Ürüne Ücret İstiyor.

Arçelik Çamaşır Makinesi Çok Sesli Çalışıyor. Banyodan dışarı çıkacak içindeki tel lastik çıkıyor. Arçelik 9103 YP 9 Kg Good Plus 1000 Dd Çamaşır Makinesi Şikayeti.

3 yıl garantisi olan ürünü 2020 yılında 4 yıl daha garanti yaptırdım. Şikayet sayısı ve çözüm sayısı son bir yılın verilerine göre oluşturulmuştur. Şimdi Arçelik şikayet hattını aradım.

Arçelik 9146 Yk Çamaşır Makinesi Hakkında. Makine çok temiz yıkıyor onda sorun yok ama kurutmaya geçince makine yerinde duramıyor az çamaşırda olsa çok çamaşırda olsa bu soruna çözüm bulamadık. Çamaşır Makinasını alalı yaklaşık 8 9ay gibi bir süre oldu.

Arçelik 9146 yk çamaşır makinesi var makinenin başlat tuşuna basınca kapak kilitleniyor yazısı çıkıyor ve öyle kalıyor makine çalışmıyor ama 3 4 saat bekledim yine çalışmıyor makine arızalanmıştı 2 aydır tamir edilmiş sürekli bir arızası çıkıyor. Arçelik A 3886 Çamaşır Kurutma Makinesi Pişmanlığı. Kez geldiklerinde makinenin amortisöründe.

10246 değerlendirme Beş Yıldız 429 Dört Yıldız 99 Üç Yıldız 42 İki Yıldız 32 Bir Yıldız. 2 gün sonrası için randevu verildi. Arçelik müşteri hizmetlerine servis randevusu yazın diyorum bana s.

10 Ekim 2016 2230 Kemal Ö. İstanbul Arcelik çamasır makinesi aldım bayiden eve getirdiler ve kurdular makineyi çalıştırıken çok ses yapmaya başladı ve hemen bayiye. 2017 yılında çamaşır makinesi aldım.

Arçelik Çamaşır Makinesi Arızası Şikayet No. ŞiKAYETCOM - Tüketici Şikayetleri Bir Şikayetim Var. Arçelik marka çamaşır makinesi aldım aldığım günden beri sorunlar bitmiyor.

154717 5 Ağustos 2021 1619 Salih K. 2024 yılına kadar garantisi olan ürüne 1300 TL masraf çıkarıyor İzmir Karşıyaka servisi. 8104he model 8kglik Arçelik çamaşır makinesi ile arife gününde salonun perdelerini ve güneşliklerini yıkadık ve makineden çıkınca perdelerde büyük siyah lekeler vardı.

Arçelik marka çamaşır makinesi 7103 ycm modeli renkleri solduruyor onlarca kez servis çağırdım hep aynı şeyleri söylüyorlar yıllardan beri kıyafetlerimiz mahvoluyor mağduriyetimizin giderilmesi için makinenin iadesini yerine 9 kg lük makine gelmesini istiyoruz. Makine çok temiz yıkıyor onda sorun yok ama kurutmaya geçince makine yerinde duramıyor az çamaşırda olsa çok çamaşırda olsa bu soruna çözüm bulamadık. Kullanıcıların şikayet sürecini değerlendirirken verdikleri puanlarla hesaplanır.

Arçelik 9146 yk çamaşır makinesi var makinenin başlat tuşuna basınca kapak kilitleniyor yazısı çıkıyor ve öyle kalıyor makine çalışmıyor ama 3 4 saat bekledim yine çalışmıyor makine arızalanmıştı 2 aydır tamir edilmiş sürekli bir arızası çıkıyor. 2 Ağustos 2018 2013 Neslihan K. Yarın üçüncüsü gelecek bir ay içinde 3 kez servis çağırdım.

0 aldığım Arçelik a 3886 kurutma makinesi hüsranı 0 aldığım ürün ilk kurutmada kurutmada sabahtan akşama kadar çalıştı ne çamaşır kuruttu ne de kurutma saati bitti iade talep ettik servis gelip bakacak Arçelik pişmanlıktır beni de mağdur edip iade almazlarsa şikayet edeceğim dava açacağım. Bu süre zarfında 9 defa servisi çağırdık gelen servis elemanları makineyi çalıştırmadan göz teması ile herhangi bir sorun olmadığını tespit ettiler nasıl bir yöntemse artık 8. Kimlik iletişim müşteri işlem ve finans verilerimin pazarlama süreçlerinin planlanması ve icrası amacıyla Arçelik tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin beğenilerime kullanım alışkanlıklarıma ve ihtiyaçlarıma göre özellestirilmesi için işlenmesini ve bu kapsamda tarafıma reklam promosyon kampanya ve benzeri iletiler gönderilmesini ve bu amaçla Arçelikin hizmet aldığı tedarikçilere aktarılmasını kabul ediyorum.

Arçelik Çamaşır Makinesi Rezaletine Bir Son Ver. Arçelik çamaşır makinesi kapak açılmama arızası. Kez yıkadıktan sonra lekeler hala.

Arçelik için yazılan Arçelik Bozuk Çamaşır Makinesi Satıyorlar şikayetini ve yorumlarını okumak ya da Arçelik hakkında şikayet yazmak için tıklayın. Ankara Hotpoint Ariston çamaşır makinası asla tercih etmeyeceğim bir marka almanızı tavsiye etmem. Arçelik Marka Çamaşır Makinesi Hakkında.

Arçelik kurutmalı çamaşır makinesi aldım 2015 sonunda 2020 Mart itibariyle sürekli makine oynuyor. Tüm önerilen işlemleri yaptım ancak kapak halen açılmıyor. Arçelik sıfır 1 aylık cihaz 8 kg çamaşır makinesi aldım geçen ay 2adresime lakin kullanmadım 2adresime yeni geldim şimdi kullanmaya başladım 1 ay oluyor cihazı alalı ama cihaz sıkma yapmıyor çok sulu veriyor bir de yıkama yapıyorum hiç bitmiyor yıkama sürekli otomatik yeniden başlıyor sıfır cihaz için servis yönlendiriyorlar servis istemiyorum değişim veya iade talep ediyorum.

İstanbul Merhaba arçelik çamaşır makinesi arızası nedeniyle 6 sefer servis çağırdım son 3 servis çağırmamın sebebi aynı içinde su kalıyor makina kapağı açılmıyor ve içinde su kaliyor içinden birşeyler kırık. 2 aylık makine Arçelik servisi yoğun olduğu için kullanamıyorum. Arçelik için yazılan Arçelik Çamaşır Makinesi Şikayeti şikayetini ve yorumlarını okumak ya da Arçelik hakkında şikayet yazmak için tıklayın.

Arçelik 900km çamaşır kurutma makinesi program süresi 340 olan çamaşırın kurutmasını 2 saatten önce bitirip nemli çıkarıyor. Arçelik marka çamaşır makinesi aldım aldığım günden beri sorunlar bitmiyor. Arçelik Çamaşır Makinesi.


Mqtzfdtaw5utjm


Arcelik 9 Kg Camasir Makinesi Kullanici Yorumlari


Arcelik 7103 D A 1000 Devir 7 Kg Yorumlari


Arcelik 7103 Y Camasir Makinesi Kullanici Yorumlari Tavsiyeleri Ve Fiyatlari Yorumbudur Com


Arcelik 9123 Ycm A Sinifi 9 Kg Yikama 1200 Devir Camasir Makinesi Beyaz Kullanici Yorumlari Tavsiyeleri Ve Fiyatlari Yorumbudur Com


Arcelik 9103 D Stainpro A 9 Kg Yorumlari


Arcelik Sikayet Ve Yorumlari Arcelik Online Sikayet Hatti Sikayetvar


Denenecek Tarifler Panosundaki Pin


Arcelik 9103 D Stainpro A 9 Kg Yorumlari


Arcelik 8127n Serisi Hakkinda Yorum Lutfen Donanimhaber Forum


Arcelik 9120 Cs A 1200 Devir 9kg Camasir Makinasi Fiyati Yorumlari Trendyol


Arcelik 10120 M 1200 Devir 10 Kg Camasir Makinesi Fiyati Hepsinialalim


Arcelik 9147 Ycm Camasir Makinesi Donanimhaber Forum


Arcelik 8103 Y A Sinifi 8 Kg Yikama 1000 Devir Camasir Makinesi Beyaz Kullanici Yorumlari Tavsiyeleri Ve Fiyatlari Yorumbudur Com


Related Posts